a mury runą

8 Gru

gówno prawda, nie runą – zamek jest cały i zdrowy. Ponieważ chyba jednak zdąży się zakurzyć, a wszystkie podane pod ostatnią notką terminy minęły, pozwoliłem sobie zakończyć konkurs szybkim losowaniem na random.org

Lista wszystkich zawodników została wielkim nakładem pracy wprowadzona do pliku tekstowego według kolejności zgłoszeń. Następnie olbrzymim wysiłkiem wygenerowałem (kłamię – skrypt mi wygenerował) losową liczbę z zakresu 1-3. Na dowód, że nie klikałem jak opętany w „generuj” macie jedynie moje słowo (słowo). A oto zwycięzca:

Zrzut ekranu 2012-12-8 o 11.46.52

 

Fanfary i gratulacje. poooq’a uprasza się o podesłanie adresu (najlepiej na maila – zara2stra na gmailu) a ja postaram się w przyszłym tygodniu ruszyć tyłek na pocztę i wysłać karty do Fight Clubu

komentarze 4 to “a mury runą”

  1. poooq Grudzień 8, 2012 @ 12:52 pm #

    Jiihaa!

    • zara2stra Grudzień 8, 2012 @ 1:38 pm #

      to jeszcze adres proszę, (zara2stra@gmail.com)

  2. poooq Grudzień 13, 2012 @ 7:06 pm #

    Karty doszły, wieczorem będę wstępnie konsumował. Dzięki!

Skomentuj

