Może podgrzejemy trochę atmosferę?

25 Sty

Niewielka aktualizacja Coś’owych spraw, dla osób, które nie śledzą wątków na BGG i GP: jest dodatek.

Things zwiększa ilość graczy (nawet do 6), a także dodaje kolejne karty i nową możliwość zwycięstwa dla Cosia. Jedyne co planuję jeszcze zrobić, to podrasować lekko żetony postaci (przynajmniej w kwestii ich wykonania), być może zrobię również odpowiednie pudełko, ale tym zanudzać was już nie będę – w razie czego puszczę linka w powyższych wątkach.

Ja wydrukowałem sobie z tej okazji kopię gry pozbawioną przesunięcia (fotka), dzięki czemu mam jeden dodatkowy zestaw kart z podstawki. Pora więc zacząć rozdawnictwo!

Skoro to gra o filmie, porozmawiajmy o grach z filmu. Osoba, która wskaże (i wytłumaczy czemu), w którą z dostępnych w pokoju rekreacyjnym gier, pracownicy placówki badawczej #31 najprawdopodobniej nie grali, dostanie podstawkę  The Thing na własność.

Komentarzy 9 to “Może podgrzejemy trochę atmosferę?”

  1. Istvan kohany Styczeń 25, 2012 @ 11:31 am #

    Coś mi się zdaje, że nie pograli sobie w Stay Alive.

  2. zara2stra Styczeń 25, 2012 @ 12:19 pm #

    Ale chyba nie ma podstaw, żeby przypuszczać, że w to w ogóle nie grali. Przy czym tytuł ma w sobie ładny pun, więc odpowiedź zanotowana – jak nie pojawi się prawidłowa, to uznamy tę :)

  3. Istvan kohany Styczeń 25, 2012 @ 1:11 pm #

    Mam jeszcze jeden strzał, czy szansa dla innych? :-)

  4. zara2stra Styczeń 25, 2012 @ 1:18 pm #

    Strzelaj, byle z jakimś uzasadnieniem – ja kończę podpowiadać.

  5. zara2stra Styczeń 26, 2012 @ 8:14 am #

    Chyba jednak trzeba podpowiedzi; w notce jest wskazówka. Na odpowiedzi czekam do piątku.

  6. zara2stra Styczeń 26, 2012 @ 7:35 pm #

    Ostatnia podpowiedź, a jutro rano rozwiązanie – gra o której mowa, to nie dwie klatki filmu na krzyż. Można powiedzieć, że to pełnoprawny, drugoplanowy rekwizyt.

  7. fan-terlika Styczeń 26, 2012 @ 10:58 pm #

    Nie grali w Heat Wave, bo nie było nabitych punktów na maszynie?

  8. zara2stra Styczeń 26, 2012 @ 11:20 pm #

    @ fan-terlika oui. dokładnie – podeślij mi adresa do wysyłki na zara2stra na gmailu. Karty postaram sie puścić jutro lub w poniedziałek.

  9. fan-terlika Styczeń 26, 2012 @ 11:48 pm #

    Ojej, strasznie zamotałem z mailem, teraz zauważyłem, że wysłałem ze złego, ruukku jest ode mnie

Skomentuj

