Zamiast tortu

1 Wrz

Dziś mija rok od pierwszego wpisu na blogu. Aż muszę się sam poklepać po pleckach – cała szczytna idea nie padła po miesiącu, pomimo mojego słomianego zapału. Przekulało się nawet jako tako aż do teraz, zwalniając trochę ze względu na zapierdol i doły, jakie zafundowała mi firma w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Jest też całkiem spora szansa, że wytrzyma do przyszłorocznych wakacji, kiedy powinno się zrobić odrobinę luźniej.

Przez ostatni rok dowiedziałem swielu kilku jednej rzeczy o sobie. O wiele łatwiej jest mi siąść do klawiatury, kiedy czymś się podniecam – z braku czasu nie mam motywacji, ani chęci, żeby hejterzyć. Za to udało mi się puścić w sieć trochę obrazków (tych ruchomych i nie), nutek i liter, którymi normalnie, w odrobinę innych warunkach geograficznych, zamęczałbym znajomych – to jest dopiero sukces!

komentarze 2 to “Zamiast tortu”

  1. anif Wrzesień 1, 2011 @ 12:08 pm #

    Gratulacje :)
    ….ale, ale… czemu to nie pojawiło się na Facebooku?

  2. zara2stra Wrzesień 1, 2011 @ 1:00 pm #

    jak nie ma, jak jest?

Skomentuj

