Muzeum zamyka podwoje

22 Mar

All the desperate people in this town
Are coming out tonight
They’ll be here soon
They want to be here with us in our glorious times
And when they start to laugh, we’ll laugh too
But when they start to cry, they’ll ruin it for everyone
We’ll ask them to leave
And they’ll pull out their knives and kill us all
They’re here now
Close the gate Lock the door
Bring the lights down Put the light s out Close the bar
Maybe they’ll give up and go next door
Lets pretend we’re gone Pretend we’re not here
Let’s pretend we’re gone

Jeszcze jeden album (trzymam kciuki, żeby wszystko wypaliło), jeszcze zaległe DVD i koniec. Jest mi kurewsko źle – cały czas miałem nadzieję, że Sleepytime Gorilla Museum zjawią się jeszcze Polsce. Pozostaje mi cieszyć się, że miałem okazję zobaczyć ich dwa razy na żywo.

Na palcach jednej ręki, jestem w stanie wymienić zespoły, które robiły ze mną to, co SGM. Koncerty zapamiętam chyba na zawsze, jako jedne z najlepszych na których byłem. W ogóle, Goryle pchnęli mnie na zupełnie nowe terytoria dźwiękowe. Ba, bez Sleepytime’ów nie byłoby tego bloga.

Zostaje czekać, na to co jeszcze pokażą muzycy na ostatnim albumie, a na pewno mają jeszcze kilka asów w rękawie:

Jedna odpowiedź to “Muzeum zamyka podwoje”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Płacz w piwnicy « pod wpływem - Listopad 17, 2011

    […] okazji możemy delektować się głosem Matthiasa Bossi, pałkera Sleepytime Gorilla Museum, który podkłada wszystkie głosy w […]

Skomentuj

