Budzenie fantazji

10 Lu

Dzisiejsze plany były bardzo proste: poćwiczyć pstrykanie w Carrom i napisać szybką notkę z zaproszeniem na pewną imprezę. Zapomniałem tylko, że w TVP Kultura, luty należy do animacji studia Ghibli, a ja (wstyd to przyznać) widziałem dwa z dwunastu emitowanych filmów. Jako, że od ostatniego turnieju  Carroma (rok temu), rozegrane przeze mnie mecze można policzyć na palcach kończyn górnych, znaczy się: i tak dostanę straszny wpierdol i wog’le mi nie zależy, więc już od kilku tygodni traktuję wyjazd tylko (aż) towarzysko. Używając tej pięknej wymówki, rozsiadłem się w fotelu, aby obejrzeć Laputę – Podniebny Zamek, a obok mnie rozsiadły się moje córki.

To fantastyczne uczucie, obserwować tę iskrę w małych oczkach i szeroko otwarte paszcze, podczas oglądania latających statków, księżniczek, piratów i opuszczonych, latających miast, u dziecka odchowanego na bajkach z Mini Mini i kilku Disneyach. Tak musiał wyglądać mały Łukaszek, oglądając po raz pierwszy Gandahar, chociaż to zupełnie inne czasy i zupełnie inna bajka. Ciekaw jestem, o co mnie jutro dziewczyny spytają, bo niestety, z uwagi na wczesne wstawanie, nie miały możliwości obejrzenia filmu do końca (i było tupanie, płacz i zgrzytanie zębami). Już muszę zacząć szykować odpowiedzi.

A was, drodzy czytelnicy, zgodnie z planem, zaproszę na imprezę. W najbliższy weekend odbywa się trzecia edycja Brzeskiego Festiwalu Gier Planszowych – to świetna impreza: są gry, jest miejsce i ludzie chętni do wspólnego grania. Nieważne, czy macie olbrzymie doświadczenie, czy też jedyną, znaną wam grą jest chińczyk i monopol – każdy znajdzie tu dla siebie miejsce i ciekawy sposób na spędzenie weekendu, a wszystkich jaszczurów, zapraszam (wyzywam) w niedzielę osobiście, na zmagania, w celu zdominowania ziemi 90k lat p.n.e.

Jedna odpowiedź to “Budzenie fantazji”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Luty z Ghibli – małe podsumowanie « pod wpływem - Luty 20, 2011

    […] mija jeszcze pod znakiem animacji Ghibli. Wieczorne oglądanie dawało w kość rano, przy budzeniu dziewczyn do przedszkola, przynajmniej […]

Skomentuj

