Co słychać?

20 Sty

Znalazłem dziś chwilkę, żeby siąść i przewietrzyć kopę linków, która zebrała mi się w RSSach pod hasłem ‚New released albums’ i pomimo, że nie sprawdziłem nawet 1/10 całości, udało mi się dokopać do kilku ciekawostek;

Jack Dupon zwrócił uwagę pokopaną melodyjką i jeszcze bardziej pokopanym teledyskiem. Widać, że chłopaki się dobrze bawią, a ja od dziś czekam na ich album, który ma się ukazać za dni dziewięć.

Pikapika TeArt to zupełnie inna bajka – bez szaleństw, jest za to bardzo przyjemny flow, kojarzący mi się trochę z Portico Quartet, którym zaraził mnie blindlibrarian. Kapela z Krasnojarska nie ma zbyt dużej reprezentacji na tubkach, ale polecam wejść na ich myspace’a i posłuchać zamieszczonych tam utworów.

Dowiedziałem się też, że tegoroczne walentynki będą należeć do Van Der Graaf Generator. Właśnie 14 lutego wydają nowy album – A Grounding in Numbers. Dalej w trzyosobowym składzie, znanym z poprzedniego albumu – Trisector, który jakoś mnie nie powalił, ale i tak czekam z niecierpliwością na kolejną płytę kapeli, która na zawsze pozostanie jedną z najulubieńszych.

Skomentuj

