Małe radości

8 Paźdź

Przez całe tegoroczne zamieszanie związane z wymianą komputera i doposażaniem domu w multimedialne ustrojstwa, sprzedałem więcej planszówek niż udało mi się kupić nowych. Zapomniałem jaka to radocha, kiedy kurier przywozi paczkę pełną kartonowego dobra – właśnie miałem okazję sobie to przypomnieć. Podwójnie.

Na Kaszubach miałem okazję poznać prototyp nowej gry Portalu i od razu wiedziałem, że będzie trzeba ją kupić. Jako fan Fallouta, cały czas miałem na radarze świat Neuroshimy, ale RPG ukazało się, kiedy siedziałem właściwie tylko w splatterpunkowym Kulcie (po czym w ogóle zarzuciłem RPG). Zdobywającą coraz większe ilości fanów w Polsce i na świecie Neuroshimę Hex! odpuściłem (właściwie, to sam nie wiem czemu). Ale 51 Stan właśnie wylądował u mnie na biurku, i prezentuje się bardzo przyjemnie:

Wszystko wydaje się być na swoim miejscu;  Powiększanie własnego terytorium, handel i napady na lokacje, a wszystko okraszone klimatycznymi grafikami. Z pierwszej, szkoleniowej, na szczęście dla mnie niedokończonej partii pamiętam, że moi mutanci dokonali dwóch walecznych czynów – w pierwszej turze udało im się napaść na Tablicę ogłoszeń, w kolejnej rzucili się walczyć z Telegrafem.

Przypuszczam, że mogło to wyglądać jak oblężenie francuskiej twierdzy przez rycerzy Króla Artura. Może dziś będzie lepiej.

Jedna odpowiedź to “Małe radości”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Engulfed’n’Fucked « pod wpływem - Październik 15, 2010

    […] szczęście jutrzejsze granie nie kończy się na Europie. Odprężę się przy 51 Stanie, Gosu, a kto wie – może nawet uda odpalić się planszówkę/horror klasy B, czyli Luna […]

Skomentuj

