Owoc niepoprawnego lenistwa

1 Wrz

Jakoś tak się porobiło, że moja aktywność w sieci wylądowała ostatnio w dupie. Przepraszam, na Blipie. Nie żebym był tam jakoś strasznie aktywny, ale zdarza mi się coś napisać, zdarza mi się też napisać pod wpływem czegoś co czytałem, oglądałem, grałem, słuchałem. A jak już dam się wkręcić w trybiki które robią mi dobrze w uszy, oczy, albo inne receptory, to ciężko zmieścić się w 160 znakach. Czasem trzeba na przykład 161. Albo 200. Leniwy jestem potwornie, więc czasami nawet nie chce mi się zastanawiać, jak sprytnie skrócić/podzielić tekst, co cytować, a co olać. Kończy się to zwykle jednym, dwoma blipnięciami i niesmakiem z cyklu: Jeszcze ten tego, to tamto i w ogóle, kurwa, coś bym jeszcze dorzucił.

Oczywiście blip nie jest najważniejszym, ani tym bardziej jedynym powodem dla zakładania bloga. Jest za to ostatecznym kopniakiem w cztery litery, żeby spróbować czegoś nowego. Yay! The thrillz. Będzie wesoło. To znaczy mnie będzie wesoło, nawet, jeśli skończy się na tym wpisie; No może również na jakimś ogarnięciu tego miejsca, bo lubię się czuć jak u siebie.

Skomentuj

